Oj, har inte skrivit på ett tag men jaja.. xD

Heej, nu har jag bestämt vilken film jag ska skriva om nästa gång! Och jag vet inte om jag ska säga vilken film jag ska skriva om sen... Haha, men vi får se! Det blir nog snart! I helgen kanske jag skriver om den. För på kvällarna när det inte finns några roliga program på tv längre så brukar jag sitta vid datorn i timmar... Hahaha xD! Så datorn sitter jag vid om jag inte har nått att göra hemma... Jag vet inte varför jag skrev det men.. Ja... Kul! xD Och för er som läser min förra blogg så märker ni kanske att jag har paus där men inte här och därför skriver jag här när det är paus där och så skriver jag där (där=emmabells.bloggplatsen.se) när jag inte skriver här!... Tror jag -.- xD det blev lite snurrigt nu! Där, här, där, här hela tiden osv;). Japp och nu skriver jag ju inte om nån film och det är för att jag vill göra lite såna här inlägg också för då kanske ni får vet vilken film jag ska skriva om!..................... Jag sa aldrig att ni skulle få det men jag sa kanske. Och nu skriver jag bara en massa onödiga saker det vet jag men det kanske kan vara kul om man läser mina bloggar, Hahahahaha xDDD. Och jag hade inte tänkt att söga vad jag skulle gör ikväll och vad jag har gjort idag men jag kan inte låta bli för det ska bli så kul ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!:DDDD Och det jag har gjort idag är ju såklart skola och sen var vi i repslagarbanan en av Europas längsta byggnad om jag inte hörde fel dåe!xD Man fick en liten rep-bit och den luktade inte gott! Tyckte inte jag men det var många andra som tyckte det xD! Och då när vi kom till skolan igen så la jag den i väskan sen när jag gick hem så skulle jag ta upp mobilen ur väskan och då hade den lilla rep-biten hamnat precis bredvid min mobil så den luktar jäääätte mycket rep!! :'((((((( Hahaha... Inte kul! Ushhh-.- xD Men jaja nu till det roliga som händer snart och senare efter den här saken som jag ska göra snart!xD Snart ska jag ha uppvisning med dansen eller asså jag menar genrep!! Så det ska bli kul hoppas jag för imorn så är det uppvisning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:ooooooooooooooo JAG KAN INTE FAAAATTA! O.o Men det ska också bli kul hoppas jag! xD Och sen ikväll ska mina kompisar Maja och Kristina ha en filmkväll för tjejerna i klassen för att Maja har fyllt år! GRATTIS MAJA!!!:D<3 Och vi ska se Titanic!:') Jag längtar så himla mycket och just nu sitter jag i köket och lyssnar på högsta volymen på ONE DIRECTION(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3333333333333333333333333333333333  What Makes You Beautiful men nu tog den slut och då kommer det så klart reklam..-.-) i mina hörlurar till MOBILEN?! -.- Asså hörlurarna hör till mobilen... men dom passar in till datorn också! xD Och jag älskar verkligen 1D<33<3<3<<3<3<33<<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<<3<33<3<<33<3<3<3:*:*:*:* Hahahaa xD Men aaa nu tycker jag att jag har skrivit tillräckligt för idag haha! ;D Ohh det känns som att jag har disco! Men bara jag är där! För det är bará jag i köket och det är bara jag som hör! Och jag tror faktiskt att en pratade med mig nyss för han tittade på mig och rörde på munnen men jag hörde inte så jag bah lyssnade vidare... Har dåligt samvete ;( xD Men nu orkar jag inte skriva mer för jag har bara skrivit och skrivit och det har tagit rätt så lång tid PLUS att det är jättefint väder:o Men hahaha... Hejdååå! Nu får ni en stor ledtråd jag kommer att lägga ut 2 bilder och ni får skriva vilken film jag ska skriva om i en kommentar men ni får bara välja mellan dom här 2 och så räknar jag rösterna så skriver jag om den filmen som får flest röster! :D Det blir kul.!

The Twilight Saga?;)


Eller Titanic? Rösta-rösta-rösta-rösta!:D<3 byee^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0